În momentul stabilirii strategiei de influencer marketing, cea mai comună abordare este alegerea numelor cunoscute din industrie. Acest lucru se întâmplă în ideea obținerii unei acoperiri cât mai mari a publicului. Dar și astfel încât investiția în campanie să fie rentabilă. Totuși, încearcă să nu treci cu vederea ce valoare pot aduce nano influenceri. Aceștia au comunități mai mici, dar mai active și implicate. Astfel, te pot ajuta, de asemenea, să intri în contact cu potențiali clienți pentru brandul tău.
Așadar, cine sunt acești nano influenceri?
Influencerii la scară mai mică sunt numiți „micro” sau „nano” influenceri și pot fi extrem de valoroși pentru business-ul tău. În ciuda dimensiunii mici a publicului lor. De exemplu ești mai câștigat dacă un nano-influencer local are doar 1.000 urmăritori, dar toți sunt proprietari de afaceri locale. Pentru că acest lucru poate avea un impact semnificativ mai mare asupra promovării brandului tău, în comparație cu o campanie de proporții macro.
Există multe modalități de abordare a influencer marketing-ului și merită să analizezi mereu, în profunzime, audiența. În special pentru a te asigura că ai o strategie de influencer marketing potrivită business-ului tău. O strategie care să nu fie neapărat determinată de dimensiunea comunității influencerului.
Cum alegem cei mai potriviți nano influenceri?
Pentru a implica influencerii potriviți într-o campanie de brand, trebuie să te uiți, în primul rând, la cât de activă este comunitatea acestora. Dar și la ce relație au creatorii cu fanii lor. Apoi, contează mult să ofere conținut valoros și de încredere. De cele mai multe ori, vor putea aduce un suflu și o energie nouă brandului sau o abordare diferită în promovarea produselor sau serviciilor tale.
Analiza Planoly
Pentru a oferi mai mult context în această privință, echipa de la Planoly a realizat recent acest infografic despre nano influenceri și potențialele beneficii ale acestei forme de promovare.
Scrie-ne în comentarii dacă ai implicat nano influenceri în campaniile tale de brand și cum ți s-a părut colaborarea cu aceștia!
Sursa – https://bit.ly/3pRw4Gg
Un articol de Arina Băcilă.