Instagram a sosit cu una dintre cele mai așteptate vești, în special pentru creatorii de conținut, pentru influenceri, dar și pentru marketeri.
Dacă până acum încărcai imaginile și videoclipurile de pe telefon, sau de pe aplicația Business de la Facebook, începând cu 21 octombrie, poți adăuga postări direct de pe desktop.
- Încărcarea postărilor direct de pe desktop se face mult mai rapid
- Deocamdată, nu este permisă postarea de povești sau reels
- Nu mai trebuie să faci comutarea fotografiilor între desktop și mobil
Cum să postezi pe Instagram pe de Mac și PC
În primul rând, ai nevoie să te loghezi în contul tău de Instagram de pe Mac sau PC.
- Click pe noua pictogramă + din colțul din dreapta sus pentru a începe (lângă pictograma Messenger)
- Urmează instrucțiunile pentru a-ți încărca fotografiile sau videoclipurile (Dacă vrei să înveți cum să creezi conținut video de calitate, îâi recomandăm să citești acest articol. Și dacă ai nevoie de editare pentru videoclipurile create, aceste aplicații te ajută.)
- Alege dimensiunea/formatul pe care-l dorești
- Poți alege filtrul și/sau editează postarea (fila în partea de sus)
- Adaugă descrierea postării + hashtags
- Selectează locația din care postezi
- Poți opri comentariile la postarea respectivă
- Alege partajare / distribuie
Ce ne mai pregătește Instagram
Instagram urmează să introducă noi funcții în viitorul apropiat. De exemplu, funcția de „Colaborări” va permite utilizatorilor să coautoreze la postări și la reels. Dacă persoana invitată să fie coautor va accepta invitația, ambele conturi vor apărea în postare sau Reels. Astfel, numărul de impressions și de reach va fi unul semnificativ mai mare.
O altă funcție la care lucrează Instagram este introducerea unei noi modalități de strângere de fonduri pentru organizațiile nonprofit. Astfel, direct de pe butonul „+”, în loc să selectezi o imagine sau un videoclip, vei putea porni strângerea de fonduri – postare care va apărea în feed-ul tău.
Alte surprize pe care ni le pregătește aplicația sunt legate de noi efecte muzicale. Superbeat va aplica efecte speciale muzicii pe ritmul melodiei, în timp ce Dynamic Lyrics va afișa versuri 3D care vor curge cu „groove-ul” melodiei, spune Instagram.
În această lună, compania și-a recunoscut eșecul în ceea ce privește IGTV și a renunțat la acest format de postări. IGTV trece printr-un rebranding și se va numi „Instagram TV” care va conține încărcarea de videoclipuri de până la 60 de minute.
Ce părere ai despre noile caracteristici introduse de Instagram? Ai de gând să le folosești?