Cuvântul anului pentru Instagram este engagement. Nu o spune nimeni public și nu e nici un statement de business a companiei, însă se pare că în ultima vreme pun tot mai mult accent pe acest factor atunci când vine vorba de lansări noi de featururi și alte proiecte care vin din casa Instagram.
Ca de exemplu, cel mai proaspăt feature lansat pe Insta Stories este – Question Sticker.
Un feature care îți oferă posibilitatea să le ceri urmăritorilor tăi părerea, opinia sau pur și simplu să-ți trimită întrebări la care să răspunzi (public sau privat).
Așa că mă gândeam: Care ar fi motivele pentru care un cont de business ar folosi acest feature?
1. Engagement
Spuneam mai sus despre cuvântul engagement. Cred că acest element se ridică la același nivel ca și conținutul de calitate. Un factor important pentru orice business. Iar acest nou feature îți oferă încă o posibilitate să te conectezi cu urmăritorii tăi. Să le afli opinia, părerea, frustrările și nevoile.
2. Interacțiune
Brandurile nu mai pot folosi social media doar ca și un canal de distribuție. Azi se pune accentul pe interacțiune. Interacțiune în reacții la conținut, interacțiune în comentarii, discuții pe privat și acum cu aceste stickere, interacțiune prin întrebări și răspunsuri publice.
3. Opinii
Prin acest sticker poți să faci chiar și studiu printre urmăritorii tăi pe Instagram. Ce părere au despre un anumit lucru din industria voastră? Ce beneficii le-a adus un anumit produs sau serviciu de la voi? De multe ori în opiniile clienților se găsesc cele mai bune idei care se pot folosi.
Ce alte motive mai credeți că e nevoie pentru folosirea Question Sticker.