Rețelele sociale se află într-o continuă schimbare și actualizare. Iată care sunt 8 știri din online, apărute în luna aprilie, cu care trebuie să fii la curent.
Citește articolul și află ce schimbări mai aduce Facebook sau cum se va implica Pinterest în bunăstarea sănătății mintale.
Pe 30 iunie 2021 se va închide Facebook Analytics
Ce înseamnă asta? Că specialiștii în marketing mai au 3 luni la dispoziție să găsească un alt instrument pentru măsurarea datelor de conversie. Facebook Analytics era utilizat pentru a face conexiunile de date dintr-o pagină Facebook și pixelul Facebook.
Alte intrumente de afaceri care te pot ajuta să-ți înțelegi activitatea pe Facebook și Instagram sunt:
- Facebook Business Suite îți permite să administrezi conturile de afaceri de pe Facebook și Instagram și îți poate afișa statistici detaliate despre audiență, conținut și tendințe.
- În instrumentul Administrare reclame poți să vezi, să faci modificări și să consulți rezultatele tuturor campaniilor, seturilor de reclame și reclamelor tale de pe Facebook.
- Events Manager te poate ajuta să configurezi și să administrezi Instrumente Facebook de afaceri precum pixelul Facebook și API-ul Conversii și raportează acțiunile efectuate pe siteul web, în aplicația ta sau în magazinul tău fizic.
Mai mult control în feed-ul de Facebook
Pe 31 martie, Facebook a anunțat lansarea Favorites – nou instrument care oferă o experiență mai bună utilizatorilor. Vestea a venit în contextul în care a primit critici legate de algoritmii folosiți.
Noul instrument reprezintă exact scopul newsfeed-ului: să te conecteze la ceea ce contează cu adevărat pentru tine, cei apropiați sau conținutul interesant. Teoretic, nu vei mai găsi conținut de care nu ești interesat.
Favorites permite selectarea a 30 de prieteni și pagini. Doar conținutul acestora va fi afișat aici.
Drafturile în Instastories sunt coming soon
Ești influencer sau un brand care-și promovează produsele pe Instagram? Atunci trebuie să fii la curent cu actualizările pe care Instagram continuă să le facă. Instagram a anunțat că vei putea avea drafturi pentru stories, lucru benefic în special pentru brandurile care doresc să-și posteze story-urile în cele mai relevante momente pentru publicul lor.
Reels pe WhatsApp
În urmă cu ceva vreme, Instagram și WhatsApp aveau propria identitate. Însă, după ce au fost preluate de către Facebook, caracteristicile lor au devenit destul de asemănătoare. Motiv pentru care, WhatsApp ar putea include Instagram Reels într-o actualizare viitoare.
Reclame pe WhatsApp
Facebook lucrează intens pentru a face ca WhatsApp să devină un instrument inclusiv pentru afaceri. Pentru asta, Facebook pregătește o nouă opțiune care să le permită brandurilor să creeze conținut promoțional pe WhatsApp.
Noutăți de la LinkedIn
LinkedIn a anunțat lansarea unor noi instrumente care vor ajuta utilizatorii să-și spună povestea mai autentic și expresiv. Acestea sunt Video Cover Story și Creator Mode.
Video Cover Story te ajută să-ți personalizezi profilul cu detalii despre tine și cariera profesională pentru ca recrutorii să-ți afle povestea. O previzualizare a video-ului va rula automat în cadrul ramei fotografiei.
În centrul ecosistemului LinkedIn se află creatorii de conținut. Motiv pentru care a fost creat cel de-al doilea instrument Creator Mode. Cu ajutorul acestuia, poți adăuga pe profilul tău, pe lângă nume și prenume, hashtag-uri care să indice care sunt subiectele despre care postezi cel mai des.
Pinterest susține luna conștientizării sănătății mintale și pune în lumină bunăstarea emoțională
Pinterest anunță o serie de evenimente pentru luna conștientizării sănătății mintale. Compania spune că se va concentra în mod special spre finanțarea organizațiilor care doresc să abordeze disparitățile rasiale. Va aloca 10 milioane de dolari în următoarele 12 luni pentru acest demers.
Pentru a genera în continuare conștientizare asupra problemei, în fila Today se va regăsi conținut legat de sănătatea mintală, iar sigla Pinterest va deveni verde (culoarea oficială a lunii de conștientizare a sănătății mintale).
Clubhouse introduce o modalitate de monetizare pentru creatorii de conținut
Printre cele 8 știri din online aduse de luna aprilie, se numără și Clubhouse. Pe scurt, noul update (beta) va permite utilizatorilor să doneze sume de bani creatorilor lor favoriți sau vorbitorilor de pe platformă. Butonul de donații va fi disponibil pe profilul utilizatorilor, în partea de jos, cu mențiunea că modificările se vor propaga gradual, iar funcționalitatea va fi disponibilă pentru început doar anumitor utilzatori.
Paul Davison, cofondatorul Clubhouse, a menționat într-o postare a companiei că startup-ul dorește să se concentreze pe generarea de bani directă a creatorilor, în loc de reclame. Compania a anunțat noua funcție de generare de bani, Clubhouse Payments, ca „prima dintre numeroasele funcții care permit creatorilor să fie plătiți direct pe Clubhouse”.
Află mai multe noutăți pe care le-a adus primăvara anului 2021 în acest articol.
Mai știi și alte știri din online pe care le-am ratat? Spune-ne în comentarii despre ele!
_____
Sursă foto: Saulo Mohana on Unsplash