Ai poftă de ceva bun și rapid, dar ai doar 2 ingrediente în frigider? Ai participa la o cameră Clubhouse dar, din păcate, trebuie să-ți păstrezi telefonul pe mute? Luna noiembrie aduce soluții digitale pentru aceste probleme.
Ești pregătit să vezi care au fost cele mai cool noutăți din social media în noiembrie?
Revine, oare, Clubhouse?
1. Clubhouse introduce posibilitatea înregistrării camerelor
În încercarea de a obține mai multă valoare din sesiunile audio, Clubhouse lansează noua funcție Replay.
„Reluările sunt o funcție opțională pe care creatorii o pot alege să o activeze sau să o dezactiveze pentru orice cameră publică. Când reluările sunt activate, oricine din Clubhouse poate reda întreaga experiență oricând dorește.”
Dacă spontaneitatea și FOMO generate de conținutul audio efemer au ajucat un rol esențial în hype-ul creat de Clubhouse, redistribuirea/reascultarea conținutul pare să fie cheia spre acoperirea unui public mai larg.
„Creatorii de camere vor avea posibilitatea de a descărca audio, astfel încât să îl poată edita și să îl folosească oriunde doresc – ca un podcast, un clip pe YouTube, o poveste Instagram sau un videoclip TikTok încorporat în articolul lor. ”
the best of live ✨ but later!
Replays are here and they're so much more than just a recording. Creators can download audio, and when you listen on Clubhouse, you'll see all the dynamics of the stage, PTRs, *and* hop from speaker to speaker.
live now on iOS & Android 💖 pic.twitter.com/zDtenNy60c
— Clubhouse (@Clubhouse) November 8, 2021
2. Clubhouse adaugă subtitrări live pentru a-și maximiza accesibilitatea
Noua opțiune de subtitrări live va permite utilizatorilor să urmărească conținutul camerelor în format text. Subtitrările Clubhouse sunt disponibile acum doar în engleză și numai pe iOS, dar se pare că încă 12 limbi sunt în testare beta.
Deși se pare că a rămas cam în urmă, Clubhouse ar putea deveni o aplicație de conexiune pentru diferite sectoare și grupuri demografice.
YouTube
3. YouTube testează instrumentul „search insights” pentru a ghida creatorii de conținut
YouTube a anunțat că lucrează la o nouă funcție de statistici pentru YouTube Studio, care va oferi informații despre ceea ce caută utilizatorii în aplicație.
Noul instrument, aflat în prezent în testare, va fi disponibil în Analytics. Va oferi informații cu privire la:
- subiectele căutate de către audiența ta împreună cu volumul de căutări al fiecărui cuvânt cheie
- cantitatea de trafic de pe canalul tău
Long story short, prin evidențierea acestor statistici, creatorii de conținut de pe YouTube se vor putea concentra pe crearea de conținut care se aliniază căutărilor audienței.
4. LinkedIn adaugă instrumente noi la „Creator Mode”, inclusiv acces live și newslettere
Pentru a ajuta la menținerea conexiunii dintre creatorii de conținut și publicul lor, LinkedIn adaugă două instrumente noi. Pentru început, LinkedIn Live va fi disponibil doar pentru paginile și membrii cu peste 150 de urmăritori și/sau conexiuni care au îndeplinit anumite criterii.
Într-adevăr, LinkedIn spune că videoclipurile live înregistrează, în medie, de 7 ori mai multe reacții și de 24 de ori mai multe comentarii decât videoclipurile normale produse în aplicație.
LinkedIn oferă, de asemenea, utilizatorilor „Creator Mode” acces la newslettere.
„De fiecare dată când publicați un articol nou în newsletter, abonații vă sunt notificați automat prin notificări push, în aplicație și prin e-mail, astfel încât să rămână la curent cu cel mai recent conținut.”
Aceasta ar putea fi o modalitate bună de a stimula mai mulți creatori să mențină o rubrică regulată pe subiectele de interes alese și relevante.
S-ar putea să nu fie la fel de mișto și strălucitor ca celelalte aplicații, dar LinkedIn rămâne platforma principală pentru conexiune business. Iar pentru cei care doresc să-și îmbunătățească profilul business, aceste inițiative ar putea fi foarte valoroase.
Ce se mai aude de Instagram
Hashtagurile rămân un mister neelucidat pentru mulți utilizatori pe Instagram. Câte hashtaguri sunt suficiente? Să le pui în captions sau în comentarii? Pentru o mai bună înțelegere a funcționării acestora, te invităm să citești studiul efectuat pe 18 milioane de postări.
Cauți un sticker și nu găsești? Creează-l!
WhatsApp lucrează la o nouă funcție care le permite utilizatorilor să-și creeze propriile stickere. Deși funcția a fost depistată în versiunea beta, ea urmează să fie lansată în următoarele seăptămâni.
Snapchat introduce opțiunea „scanarea alimentelor”
În parteneriat cu Allrecipies, Snapchat adaugă o nouă funcție de scanare a alimentelor. Aceasta va ajuta utilizatorii să găsească recomandări de rețete prin simpla scanare a ingredientelor pe care le au disponibile la un moment dat.
Dacă până acum erai în pană de idei despre ce să mai gătești, sau cum să pregătești o cină rapidă și sănătoasă, acum ai soluția. Pe lângă idei de preparate culinare, funcția de scanare îți va oferi informații despre alimentele scanate. Astfel, vei fi mai documentat cu privire la alimentele pe care urmează să le mănânci.
În concluzie, rețelele sociale fac eforturi uriașe și surprind și inovație în dorința lor de a crește și de a atrage cât mai mulți utilizatori.
Mai știi și alte noutăți apărute în social media în luna noiembrie? Dacă da, scrie-le în comentarii.
_____
Sursă poză de copertă: Rawpixel.com