Instagram a dezvăluit anul trecut Sponsored Ads. Un serviciu oferit brandurilor pe Instagram care vor să dobândească mai multă notorietate şi poate primul canal de monetizare a aplicaţiei de photo sharing. Tot anul trecut au dezvăluit şi primele rezultate ale campaniilor pe Instagram.
Instagram sublinia faptul că ad-urile pe care le vom vedea în feed-urile noastre vor fi frumoase/creative/originale etc. Adică nu vor lăsa orice rahat de imagine să fie un ad. Greşeală pe care Facebook o face chiar şi azi.
We want ads to be creative and engaging, so we’re starting with just a handful of brands that are already great members of the Instagram community. We’ll proceed slowly and let you know when we’re ready to expand, continuing to partner with brands whose content shines. sursa
Iar pentru a putea pregăti piaţa de aceste ad-uri cei de la Instagram au lansat astăzi primul post dintr-o serie de articole care îi va pregăti pe “ad makers” pentru acest pas. Desigur, toate aceste articole se găsesc în cartea lor oficială numită “The Instagram Handbook for Brands“.
This book profiles eleven brands on Instagram that post incredibly engaging content. From @patagonia to @disneyland to @chobani, these accounts bring their unique identities and values to life through captivating imagery and a focus on their respective communities.
The book also features Instagram’s brand values and ten popular hashtags that highlight the collaborative creativity within the Instagram community, such as #chasinglight and #thingsorganizedneatly. Though the book isn’t broadly available, you can expect to see content from it featured right here on our blog. sursa
În spotul de mai jos veţi putea vedea branduri ca şi @generalelectric, @benandjerrys, @nikeruning şi trupa @imaginedragons iar în primul articol veţi putea citi sfaturi care vă ajută să fiţi mai atenţi la ce puneţi pe contul brandului pe care-l administraţi.