Cum poți transforma o campanie obișnuită într-un fenomen viral? Aceasta este una dintre întrebările care apare inevitabil în mintea oricărui profesionist sau pasionat de digital marketing.
La World of Digital Autumn, Alexander Stoica-Marcu, Co-Fondator Amplifame powered by Flaminjoy, a dezvăluit secretul: amplificarea strategică. Dacă vrei ca mesajul tău să explodeze pe internet, nu e de ajuns să colaborezi cu influencerii potriviți – trebuie să îți asiguri și distribuția inteligentă a conținutului pe toate canalele relevante.
Amplificarea – viitorul influencer marketing-ului
Industria de influencer marketing a crescut accelerat în ultimii ani și nu se va opri aici. Se estimează că va ajunge la 35 de miliarde USD în 2025, 144 de miliarde USD în 2030 și 339 de miliarde USD în 2033. Așadar, viitorul aparține celor care știu cum să folosească puterea amplificării. Pe de altă parte, cheltuielile tradiționale în marketing scad, iar marketerii care aleg să își crească bugetele de influencer marketing (aproximativ 89% dintre ei) sunt cei care se vor bucura și de rezultate pe măsură.
Află aici care sunt trendurile pentru influencer marketing în 2025.
Un alt detaliu important pe care Alexander l-a adus în atenția audienței a fost despre UGC (conținut generat de utilizatori) și colaborarea cu influenceri care își arată adevărata valoare doar atunci când sunt distribuite inteligent. De la social media și TV până la platforme DOOH (digital out-of-home) și alte platforme specializate, fiecare canal de amplificare crește impactul și aduce mesajul mai aproape de publicul tău, în mod relevant și captivant.
Nano și micro-influencerii în topul ratelor de engagement
Crezi că ai nevoie de un influencer cu milioane de followers ca să ai succes? Ei bine, nu e chiar așa!
Nano-influencerii (1K-10K followers) și micro-influencerii (11K-40K followers) sunt cei care te vor surprinde plăcut cu impactul pe care îl pot avea, datorită capacității de a genera interacțiuni autentice. Rata de engagement ajunge la 5,14% pentru nano-influenceri și 3,38% pentru micro-influenceri, ceea ce înseamnă că aceste comunități mici sunt mult mai implicate și conectate cu mesajul transmis. This is the real deal: autenticitatea bate numărul de followers.
Știi ce KPIs să setezi atunci când lucrezi cu un micro-influencer? Află aici.
“Secret Sauce” – contează pe amplificare
Încă ești în căutarea secretului succesului în influencer marketing? Îți dăm un indiciu: amplificarea strategică.
Distribuirea pe canale multiple – de la social media până la TV și DOOH – poate să multiplice impactul inițial și să ducă brandul tău în fața unui public mult mai mare. Asta este cheia pe care Alexander a subliniat-o în baza experienței avute cu 15000+ influenceri: nu e suficient să creezi doar conținut bun, ci să-l și amplifici în mod inteligent.
Timp economisit și eficiență cu Amplifame
Să fim realiști, organizarea unei campanii de influencer marketing poate fi un adevărat coșmar logistic! O campanie de influencer marketing “ca la carte” include peste 30 de pași, de la setarea KPI-urilor, la selectarea și negocierea cu influencerii, și până la amplificarea conținutului. Aici intră în scenă Amplifame – platforma all-in-one care preia tot acest proces într-un mod inteligent și ușor de gestionat.
Amplifame oferă soluții care simplifică întregul proces pentru un brand, de la selecția influencerilor la negociere și amplificare. În plus, oferă acces la o rețea extinsă de influenceri din diverse nișe, oferind brandurilor oportunitatea de a-și extinde impactul rapid și eficient.
Amplificarea – viitorul marketingului cu influenceri
Influencer marketingul a trecut de etapa “simplelor colaborări” și aduce rezultate relevante atunci când accentul se pune pe influență și amplificare. Mai mult, atunci când este folosit așa cum trebuie, marketingul cu influenceri aduce autenticitate și creează legături reale cu audiența țintă.