4 feluri să te folosești de conținutul generat de AI în marketing

4 feluri să te folosești de conținutul generat de AI în marketing



În lumea digitală aglomerată, creatorii de conținut ca tine trebuie să găsească modalități inovatoare de a captiva atenția publicului. Și ce modalitate mai bună de a face asta decât să te folosești de inteligența artificială? AI este un aliat puternic, capabil să creeze conținut captivant și să optimizeze experiența utilizatorilor într-un mod uluitor.

Așadar, pregătește-te să descoperi cele cele mai cunoscute feluri prin care poți revoluționa modul în care comunici cu publicul tău. De la crearea automatizată de conținut până la personalizarea mesajelor și recomandărilor, de la conținutul multimedia care-ți ia respirația până la chatbot-uri inteligente gata să ofere asistență în timp real, ai tot arsenalul necesar pentru a cuceri audiența și a-ți atinge obiectivele de marketing.

Este timpul să-ți pui creativitatea în slujba inteligenței artificiale și să explorezi aceste tehnologii avansate care vor schimba jocul în marketing. Vei descoperi cum poți economisi timp și efort, cum poți personaliza mesajele pentru fiecare client și cum poți crea conținut de impact care să rămână în memoria publicului.

1. Postări pe rețelele sociale

Probabil cea mai populară întrebuințare în marketing a AI este pentru conținut pentru postările de pe rețelele sociale. Uite cum te poate ajuta și pe tine:

  • Analiza și înțelegerea publicului. Incluzând datele demografice, preferințele și comportamentul utilizatorilor pentru a-ți oferi o înțelegere mai profundă a audienței tale. 
  • Recomandare și creare de conținut relevant și captivant;
  • Analizarea și optimizarea conținutului pentru engagement. Pe baza acestor informații poți obține sugestii și recomandări pentru a obține rezultate mai bune.

2. Scrii ușor descrieri de produse pentru afacerea ta

Descrierea corectă și atrăgătoare a produselor poate fi o provocare, mai ales atunci când vrei să vinzi unui public care nu are cunoștințe avansate în terminologia specifică. Însă, ca specialist în marketing poți folosi inteligența artificială nu doar pentru a explica funcționalitatea și caracteristicile unui produs, ci și pentru a face acest lucru într-un mod accesibil și clar pentru publicul larg.

  • poți transforma specificațiile tehnice și caracteristicile complexe ale unui produs într-un limbaj simplu și ușor de înțeles pentru consumatori. 
  • poți crea descrieri personalizate, în funcție de preferințele și interesele utilizatorilor. 
  • elimini erorile umane și asiguri coerența în comunicarea mesajelor despre produse. 

3. Cauți idei și redactezi articole de blog

Folosirea inteligenței artificiale în redactarea articolelor de blog aduce beneficii majore, inclusiv economisirea timpului și efortului necesare redactării manuale, acces rapid la informații relevante și actualizate, optimizare pentru motoarele de căutare, crearea de conținut personalizat și atrăgător, precum și generarea de idei noi și inovatoare.

Dar, dacă nu vrei să-ți încredințezi în totalitate articolul în AI, poți totuși să-i ceri să-ți generezi un „schelet” pentru articol. Pe baza acestuia, poți să-ți așterni ideile într-un mod mai clar și mai structurat. 

Pe lângă generarea automată de conținut, AI te poate ajuta și în procesul de editare și revizuire. Algoritmii de AI pot identifica erori gramaticale, stiluri inconsistente și alte probleme de scriere. Astfel, te asiguri că livrezi articole de blog bine redactate și fără erori.

4. Newsletter

Inteligența artificială poate oferi sprijin valoros în redactarea newsletterelor, aducând numeroase avantaje și eficientizând procesul de comunicare cu audiența ta. Cu toate acestea, este bine să ții cont de câteva aspecte:

  • Tu îți știi cel mai bine publicul dar și tonul și stilul folosit în comunicare.
  • Oamenii preferă autenticitatea în e-mailuri, iar această parte îi lipsește Inteligenței Artificiale.  

Conform cercetătorilor, 80% dintre consumatori spun că sunt mai dispuși să facă o achiziție atunci când li se oferă o experiență personalizată. În ceea ce privește unde și cum se întâmplă acea personalizare, este vorba de: segmentarea e-mailului și mesajele autentice. 

Descoperă care sunt perspectivele experților despre AI.

Importanța conținutului uman

Există numeroase feluri să te folosești de conținutul generat de AI în marketing, dar noi am ales să ne rezumăm la 4 dintre cele mai cunoscute. Deși AI poate fi de ajutor în generarea și optimizarea conținutului, îți reamintim importanța conținutului uman și creativitatea. Inteligența artificială poate fi un instrument valoros pentru a-ți sprijini și îmbunătăți munca de creator de conținut, dar nu înlocuiește complet rolul și contribuția ta.

Tu cum alegi să le îmbini?

_____
Sursă poză de copertă: Rawpixel.com, Freepik