Cum folosesc brandurile de top Instagram

Cum folosesc brandurile de top Instagram



A trecut ceva vreme de când nu am mai vorbit despre nici un studiu făcut pe brandurile care folosesc Instagram. Încă nu putem vorbi despre un studiu pe branduri din România, sper ca undeva pe la mijlocul anului viitor să avem cel puţin 50 de branduri care să folosească intens şi smart această reţea de socializare.

Dar până atunci putem să citim studiul făcut de Simply Measured pe brandurile din Top 100 Interbrands.

Studiul a fost făcut pe 6,075 de postări făcute de 80 de branduri, 113.030.987 de like-uri şi 1.314.427 de comentarii.

Mai jos am extras câteva din ideile ce mi-au atras atenţia şi ar trebui să vă “tragă şi pe voi [brandurile] de mânecă”:

  • The number of brands posting at least once daily has more than tripled in the last year growing to 20 brands in 2014.
  • Now is a better time than ever before for brands to invest in Instagram.
  • The average engagement per post has grown by 416% over the same time period two years ago.
  • It’s important to have content that will catch their eye.
  • 91 percent posts shared by top brands have 7 or fewer hashtags.
  • Instagram is a playground for brands with visually-appealing products and a unique style.

Pentru cei care nu au timp să citească studiul există un infographic util şi bine conturat (click pe imagine pentru a mări)

infographic-shows-instagram-engagement-per-post-up-416-in-just-two-years

Iar pentru cei care vor să citească studiul (ceea ce şi recomand) puteţi să downloadaţi accesând următorul link:

get.simplymeasured.com/2014-q3-instagram-study.html