Superjeans lansează o campanie pe Instagram cu instagrammeri români

Superjeans lansează o campanie pe Instagram cu instagrammeri români



  1. Primul pas al unui brand pe Instagram – Decizia
  2. Al doilea pas al unui brand pe Instagram – Cercetarea
  3. Al treilea pas al unui brand pe Instagram – prima fotografie nu e prima fotografie
  4. Al patrulea pas al unui brand pe Instagram – A fi constant

Am ajuns la al 5-lea pas pe care un brand trebuie să-l facă atunci când începe să comunice pe Instagram. Urma să vorbesc despre acest pas într-un viitor mai apropiat dar mă bucur că apuc să scriu mai devreme despre el pentru că pot şi exemplifica cu un brand din România care a lansat o campanie pe Instagram lucrând direct cu instagrammerii.

Am mai vorbit despre importanţa instagrammerilor în comunicarea unui brand pe Instagram iar pe Markataing am prezentat motivele pentru care instagrammerii sunt the next thing in visual marketing. De aceea cred că următorul pas al unui brand pe Instagram este să înceapă să-şi cunoască targetul şi comunitatea. Şi asta nu înseamnă doar fotografii pe Instagram, like-uri şi câte un comentariu.

De aceea următorul brand despre care vă voi vorbi este un exemplu bun atunci când vine vorba de campanii cu instagrammeri.

SuperJeans sărbătoresc 1 an cu un concurs pe instagram și o expoziție de jeans

Mă bucur să văd că SuperJeans a ales să colaboreze direct cu instagrammerii pentru a prezenta concursul de 1 an.

Săptămâna aceasta, dinaintea concursului, îți facem cunoștiință cu juriul concursului, format din cei patru instagrameri aleși de noi și pricepuți în ale fotografiatului. I-am provocat și pe ei să-și aleagă câte o pereche de jeans de la SuperJeans of Sweden și să facă exact ceea ce va trebui să faci și tu pentru concurs: să posteze pe instagram o poză cu jeanșii personalizați și fotografiați într-un mod foarte fain. Și le-am pus la bătaie și două premii frumoase.

Cei patru instagrameri din juriu, sunt: Alex Damian (psihotrop), Raluca Tămaș (raltamas), Mihail Onaca șiAlina Ceușan. Ei se luptă ca jeanșii lor personalizați să ocupe, timp de o lună, cele două locuri din vitrina magazinului…

Așa că de 1 noiembrie Superjeans îi invită pe toţi utilizatorii de Instagram  casă-şi uploadeze pe reţeaua de socializare fotografia cu perechea de jeans cea mai creativă (liber la pictat, tăiat, modificat, jucat cu denimul şi fotografia) folosind hashtag-ul #superjeasn1an şi tag-ul @superjeansro.

Dă frâu liber imaginatiei şi poţi câştiga două perechi de jeans de la SuperJeans of Sweden.

Regulamentul concursului #superjeans1an (1-30 noiembrie) îl găsești aici:www.superjeans.ro/concurs-superjeans1an

instagram-contest-1-superjeans1an-instagram-concurs-social-media-1024x1024