Al patrulea pas al unui brand pe Instagram – A fi constant

Al patrulea pas al unui brand pe Instagram – A fi constant



Primul pas al unui brand pe Instagram – Decizia

Al doilea pas al unui brand pe Instagram – Cercetarea

Al treilea pas al unui brand pe Instagram – prima fotografie nu e prima fotografie

Să continuăm cu al patrulea pas al unui brand pe Instagram. Un pas pe care mulţi ajung să-l facă dar greşit. Un pas care te duce în călătoria brandului pe Instagram iar acest pas se numeşte “a fi constant”.

Am observat la mai multe branduri din România că au lansat cu mare tam-tam faptul că au început să comunice şi pe Instagram. Energia şi entuziasmul era dincolo de limitele digitale permise:) şi toată lumea share-uia cu multă încredere că “de-acum brandul X va fi mai aproape de clienţi prin Instagram“. Şi sincer să fiu cu tine că nu mare mi-a fost mirarea să văd că a doua zi şi a treia zi vedeam nişte fotografii “scremute” şi aruncate acolo urmate de puhoiul de hashtag-uri (că doar trebuie să strângem grămada de urmăritori).

Personal cred că cel mai greu lucru pe Instagram e să fii constant! Nu faptul că ai texte bune la imagini, cât de bine foloseşti tu hashtag-urile sau ce filtre foloseşti cel mai mult. Comunicarea ta pe Instagram trebuie să fie constantă. Aşa cum îţi faci un plan editorial pentru pagina ta de Facebook aşa ar trebui să ai şi un plan pentru Instagram. Is that simple!

Ce fel de fotografii să pui pe contul de Instagram al unui brand?

Să nu uităm că Instagram vine de la cuvântul “instant”, aşadar multe dintre fotografiile tale trebuie să cuprindă partea instantă a brandului. Du-te şi plimbă-te prin birouri, prin magazine sau pe stradă şi surprinde momentul instant unde apare brandul/produsul tău.  Explorează şi descoperă. Desigur, nu exagera cu fotografiile:)

Dar ca să-ţi fie mai uşor ca să-ţi stabileşti din timp ce gen de fotografii vrei să pui pe Instagram-ul brandului tău îţi voi lăsa mai jos un mic ghid de inspiraţie!

1. O zi din viaţa brandului

2. Anunţuri

3. Concursuri

4. Produsul în Acţiune

5. Behind the scene

6. Teaser

7. Happy Clients

Ok, ok, Robi, dar parcă sunt prea multe reguli pe care le scrii aici. Nu ai zis mai sus că trebuie să fim instanţi în fotografie? Atunci de ce ne bagi atâtea teorii în cap? 

Pentru că uneori regulile ne ajută să-nţelegem mai uşor drumul pe care mergem şi pentru că e mult mai uşor să-ţi faci o strategie de comunicare vizuală pe Instagram atunci când ai nişte paşi prestabiliţi.

Continuăm în viitor cu pasul nr. 5

Comments are closed.