Zilele trecute brandul Ralph Lauren a lansat noua campanie “Survival Guide” prezentând noua colecţie de toamnă pe Instagram printr-o serie de video-uri filmate şi editate doar pe iPhone. Scopul acestei campanii este de a captura esenţa hainelor Polo de Ralph Lauren care sunt robuste şi totuşi uşor de purtat!
În campania “Survival Guide” putem găsi următoarele sfaturi de supravieţuire : Cum să-ţi ridici cortul? Cum să pescuieşti? Cum să pui masa? Cum să faci un foc? Cum să găteşti? etc.
Desigur, video-urile nu sunt chiar tips & tricks de supravieţuire ci mai degrabă o prezentare de haine într-un mod mai inedit. De aplaudat că au reuşit să facă acest lucru însă poate ar fi fost mai indicat să caute un Doru Panaitescu de-acolo de la ei, să-l îmbrace în hainele astea şi să-l filmeze pentru acest “Survival Guide“. Dar hey…de ce să fim cârcotaşi? Oamenii au reuşit să facă ceva mai mult decât un simplu photoshooting într-o pădure prin frunzele tomnatice. Bravo, uite un alt exemplu de promovarea produselor şi asocierea lor cu viaţa de zi cu zi.
Poate de-aici brandurile din România vor învăţa încă un lucru!