S-a lucrat de zor la Instagram, iar de luni s-a dezvăluit faceliftul. Site-ul are noutăți!
Principalul target stă in modalitatea de search pentru #, poze, conturi și altele. Dacă, pentru aplicație, până și locația geotag este luată în considerare – ceea ce e, nu-i așa, un mare lucru – pentru site încă nu este valabil. Pesemne în curând.
Anterior, singura modalitate de a găsi un post specific privind Instagram era fie prin link direct, fie prin 3rd-party-urile gen iconosquare & others.
Instagram spune că actualizarea este menită să transforme site-ul și să-l aducă în conformitate cu aplicația, pentru a-l face mai ușor de utilizat de către cei care caută pe web noi conturi și fotografii.
Totuși, la nivel personal Instagram încă mă enervează cu modul în care gestionează datele. Aș prefera să pot privi un cont într-un soi de timeline pe ani. Sau luni. Să îi pot urmări unui @nicanogarcia primele postări ca să îi studiez evoluția. Datele astea sunt cumva greu de furnizat, întrucât postările alea sunt pe niște servere ce sălășluiesc în subsolul unei companii din Silicon Valley, pesemne. Dar totuși. You can do it! Vrem mai multe cifre, nu doar numărul total de impresii.
Embedded Instagram posts created more than 5.3 billion impressions in the month of June alone,
zice mashable.
Meanwhile, au mai lansat ceva. Nu puteau lăsa prea multe pentru terți, nu?
La ce ajută noua funcție?
Un om de comunicare, care folosește zilnic Instagram pentru a păstra legătură și cu comunitatea de acolo, va putea folosi search-ul de pe web pentru a interacționa mai ușor cu fanii și, mai ales, pentru a-i găsi.
Marian spunea că, deocamdată, poți face asta (frumos și organic) folosindu-te de search-ul aplicației din telefon și, mai ales, de place-urile pe care le pun userii din ce în ce mai des la poze (click pe place și vezi toate pozele de acolo). Dar este contraproductiv și trebuie să dedici foarte mult timp. Nu neagă puterea aplicațiilor web de tip third party, dar pentru el nu-s suficiente. E mai greu de mulțumit.
Astfel că noua funcție de search care va fi integrată în versiunea web s-ar putea să devină mai importantă pentru advertiseri, social media manageri și marketeri decât preconizăm acum.
Ce mai lipsește
În prezent mai lipsește din versiunea web o funcție de upload cu filtrele aferente, și dacă stau să-mi imaginez cum ar arăta, cred că ar fi semănătoare cu aplicația Photos de pe Mac-uri.