ȘTIRI DIN ONLINE | IULIE: Bani pentru creatorii de conținut 

ȘTIRI DIN ONLINE | IULIE: Bani pentru creatorii de conținut 



La fel restul lunilor, iulie a adus o mulțime de noutăți pentru rețelele sociale. Unele s-a axat pe dezvoltarea diferitelor modalități de recompensare a creatorilor de conținut. În schimb, altele pun siguranța utilizatorilor pe primul loc.

Mai mulți bani pentru creatorii de conținut

În America, Twitter lansează funcția de e-commerce care permite utilizatorilor să facă cumpărături online. Compania introduce un nou „modul de magazin” care oferă mărcilor, companiilor și altor comercianți cu amănuntul posibilitatea de a-și prezenta produsele utilizatorilor Twitter direct în profilul companiei. Utilizatorii vor putea să deruleze un carusel de imagini de produs din să cumpere produsul de care sunt interesați. 

Pinterest lansează noi caracteristici care permit creatorilor să câștige bani din conținutul lor. Acum, creatorii vor putea să-și eticheteze produsele în Pin-urile lor pentru a-și face conținutul „cumpărabil”. De asemenea, vor putea să câștige comisioane prin linkuri de afiliere. Mai mult decât atât, vor putea să se asocieze cu mărci pe conținut sponsorizat, la fel ca pe Instagram, YouTube și TikTok.

YouTube testează Super Mulțumiri – un nou mod de a le oferi tipsuri creatorilor de conținut. Utilizatorii vor putea să răsplătească munca unui creator alegând unul dintre cele patru prețuri cuprinse între 2 și 50 USD. Când un utilizator achiziționează una dintre aceste patru opțiuni, un comentariu colorat cu numele lor va apărea sub videoclipul recompensat, în secțiunea de comentarii. Creatorii înșiși vor putea răspunde la aceste mesaje în același mod în care pot face comentarii obișnuite.

Ce se mai aude de influenceri?

În iulie, Norvegia a adoptat un regulament prin care atât agențiile de publicitate, cât și influencerii sunt nevoiți să-și eticheteze fotografiile retușate. 

Această mișcare vine în mijlocul preocupărilor crescânde ale problemelor de sănătate mintală cauzate de rețelele sociale precum Instagram și TikTok. Modificările aduse de ministerul norvegian afirmă că reclamele care prezintă orice fel de modificări ale formei corpului, dimensiunii sau tonului pielii vor trebui marcate folosind o etichetă standardizată care va fi pusă la dispoziție de guvern.

Păstrând aceeași notă, Pinterest interzice toate reclamele legate de pierderea în greutate deoarece datele Asociației Naționale a Tulburărilor Alimentare arată o creștere accentuată a tiparelor de alimentație nesănătoase în timpul pandemiei. Pinterest adaugă că anunțurile care promovează stiluri de viață și obiceiuri sănătoase, cum ar fi produsele și serviciile de fitness, vor fi în continuare permise atâta timp cât nu promovează pierderea în greutate.

Instagram extinde durata Reels-urilor la 60 de secunde

Instagram a anunțat că extinde Reels-urile de la 30 de secunde la 60 de secunde pentru toți utilizatorii. Având în vedere că TikTok permite acum încărcarea clipurilor mai lungi (până la 3 minute), iar YouTube Shorts pot avea, de asemenea, o lungime de până la 60 de secunde, a fost doar o chestiune de timp înainte ca Instagram să urmeze tendința.

Instagram introduce traducerea automată pentru Stories

Instagram adaugă o nouă opțiune pentru a traduce automat textul din stories. Când serviciul detectează o limbă străină într-o poveste, va afișa o opțiune „Vedeți traducerea” în partea stângă sus a ecranului, pe care utilizatorii o pot atinge pentru a vedea traducerea. Instagram spune că noua funcție de traducere va fi disponibilă la nivel global. În prezent, acceptă peste 90 de limbi pentru a facilita partajarea conținutului cu un public internațional.

Mai știi și alte noutăți care s-a întâmplat în luna iulie? Dacă da, lasă-ne un comentariu cu ele.

______
Sursă foto cover: Freepik