La un moment dat am scris un articol ca răspuns la întrebarea Poate să comunice orice brand pe Instagram? Și încă cred că orice brand care dorește să fie diferit față de concurență, să se conecteze cu viitori clienți și să adopte un alt stil de comunicare, va începe să abordeze și comunicarea pe Instagram.
Brandul VEKA este unul dintre brandurile din România care are curajul să parieze pe Instagram și pe comunitatea de-acolo. Și asta o vedem nu doar pentru că anul trecut au lansat prima campanie #lafereastramea, sau pentru că sunt constanți în a comunica pe platformă dar și pentru că vor să-și răsplătească comunitatea.
Cum răsplătește VEKA comunitatea de pe Instagram?
E acea perioadă din an în care Instagram-ul ni se umple cu fotografii de la mare, de pe plajă, de pe vârful unui munte sau de pe străzile vechi și înguste. Să recunoaștem, că de puține ori ne-am pierdut în newsfeed-ul Instagram-ului cu o oarecare gelozie în inimă și cu mintea la concediu.
Însă în loc să ne plângem că suntem acasă sau în birou (și nu pe plajă), am putea să ne bucurăm de locurile frumoase din jurul nostru. Pentru că și orașul nostru poate fi o destinație de vacanță, mai ales în timpul verii. Nu trebuie neaparat să călătorim sute și mii de km pentru a ne bucura de vacanță. Putem să ne facem vacanțele noastre chiar în orașul nostru.
Așa că VEKA ne provoacă să privim pe fereastră și să intrăm în starea de vacanță în fiecare zi.
Câștigă o excursie în Grecia și alte premii!
Tot ce ai de făcut e să iei un mic dejun savuros la fereastra ta (poți să fii creativ și să o amenajezi după cum dorești) sau să te odihnești la un apus, cu un pahar de vin direct în cadrul ferestrei. Ori poți să descoperi locurile interesante din oraș și să le surprinzi atmosfera de vacanță de la fereastră.
Distribuie fotografiile pe Instagram și Facebook cu hashtag-urile #vacanta #lafereastramea și nu uita să pui tag-ul către pagina de Facebook VEKA Romania (www.facebook.com/VEKARomania) sau contul de Instagram VEKA (www.instagram.com/vekaromania
Premiile pentru concurs
Premiile vor fi acordate în urma jurizării de către promotorii campaniei Ariel Constantinof, Cosmin Tudoran, Adriana Șandru, Emanuel Romedea, Cristian Manafu, Radu Vălcan, Vlad Berte, Alina Ceușan, Alex Damian, Robert Katai și un reprezentant VEKA România.
Concursul se închide pe 18 septembrie, iar câstigatorii vor fi anunțați pe 25 septembrie. Regulamentul integral poate fi consultat aici.
Iată câteva fotografii care să vă inspire:)
Mie aici mi-au tremurat urechile. Și ochii. De fapt, picioarele. #lafereastramea #orizonturi
A photo posted by Alisa Dalia (@alisaanton) on
Vous êtes tranquilité. #LaFereastraMea
A photo posted by Laura Plugaru (@lauraplugaru) on
A photo posted by Architecture & Design (@d.signers) on
The old town in the morning. 🙂
A photo posted by Bucharest City App (@bucharestcityapp) on
#vscocam #instagood #instadaily #romania #bucharest #book
A photo posted by Dragos Asaftei (@dragosasaftei) on