Instagram Ads pentru afacerea ta – 5 tipuri de reclame

Instagram Ads pentru afacerea ta – 5 tipuri de reclame



Publicitatea pe rețelele sociale este o componentă esențială a oricărei strategii de marketing. Multe companii încep să constate că, atunci când sunt realizate corect, Instagram Ads au rezultate concrete cu multe beneficii. 

Instagram este una dintre cele mai utilizate platforme, cu milioane de utilizatori expuși zilnic în fața brandurilor. Deci, dacă ai un buget alocat pentru reclame, ar trebui să iei în considerare crearea de Instagram Ads. De ce? 27% dintre utilizatori spun că găsesc produse și mărci noi prin intermediul anunțurilor sociale plătite, iar reclamele Instagram pot ajunge la peste 1,2 miliarde de persoane, sau la 20% din populația lumii cu vârsta peste 13 ani.

2 beneficii majore ale Instagram Ads 

  • Reclamele Instagram sunt integrate perfect în platformă. Este foarte dificil de spus imediat ce postări dintr-un feed sunt reclame și care sunt postări organice. Aspect care ajută la creșterea interacțiunii publicitare pe platformă.
  • Majoritatea anunțurilor deschid link-uri care rămân în aplicație. Deci, utilizatorii fac click pe site-ul tău, dar rămân în aplicație. Când au terminat interacțiunea cu site-ul tău, cu un singur click Instagram îi va duce înapoi la feed-ul lor.

Tipuri de reclame Instagram

Pentru că Facebook deține Instagram, reclamele de aici sunt asemănătoare celor de pe Facebook. Cu alte cuvinte, beneficiezi de aceleași opțiuni de microtargeting.  

1. Reclame foto 

Deși face pași rapizi către o platformă care promovează conținutul video, Instagram este încă una vizuală. La baza conceptului Instagram stă dorința de a partaja imagini calitative comunității așadar, reclamele de tip foto sunt cel mai simplu de a face asta.  

De obicei, reclamele foto cuprind:

  • o fotografie de calitate
  • descriere 
  • un îndemn la acțiune (CTA)

Optimizare: include un buton „vizualizați profilul”, care va duce utilizatorii la profilul tău.

Butonul CTA poate să fie:

  • Aplică acum
  • Rezervă acum
  • Contactează-ne
  • Descarcă
  • Vezi mai multe
  • Instalează acum
  • Vezi meniu
  • Trimite un mesaj

2. Instagram Ads sub formă de video

Conținutul video este viitorul, iar asta nu mai este un secret pentru nimeni. Dacă poți crea un video captivant, îți recomandăm s-o faci. Te poți inspira de aici, iar dacă ai nevoie de instrumente gratuite de editare pentru mobil, le găsești aici

3. Reclame tip carusel

Anunțurile carusel prezintă o serie de imagini sau videoclipuri pe care utilizatorii le pot schimba cu degetul printr-o simplă glisare. Acestea pot apărea atât în ​​feed, cât și în Instagram Stories, alături de un buton de îndemn (CTA) sau glisând în sus pentru a duce utilizatorii direct la site-ul tău. 

Folosește acest tip de reclame dacă:

  • Prezinți o colecție de produse conexe
  • Spui o poveste în mai multe imagini
Reclame carusel, sursă Newsfeed.org

4. Collection Ads

Ele sunt o combinație între reclamele de tip carusel și cele pentru cumpărături. Prin Collection Ads se prezintă produse direct din catalogul tău de produse. 

Este un tip de anunț potrivit pentru comerțul electronic, pentru că-i permite utilizatorului să cumpere produse direct din anunț. 

Iată câteva sfaturi pentru Instagram Shopping și cum poți să folosești un shop pentru a-ți crește vânzările.

Sursa Newfeed.org

5. Explore Ads

Funcționează pentru secțiunea Explore din Instagram. Dacă obiectivul tău este de awareness și-ți dorești să afle cât mai mulți utilizatori de brandul tău, aceasta este reclama pe care trebuie s-o testezi.

Ca elemente vizuale, poți folosi fie fotografii, fie videoclipuri. 

Dacă ai nevoie de mai multe informații despre Instagram Ads, îți recomandăm să te informezi din surse oficiale

Cum alegi cea mai potrivită reclamă pentru afacerea ta

Având la dispoziție o mulțime de tipuri de reclame, ți se poate părea copleșitor să selectezi una singură. Testează mai multe formate și vezi ce funcționează mai bine pentru tine. Când testezi, ia în considerare următoarele întrebări:

  • Care este obiectivul tău? Vrei să duci trafic spre site? Sau să crești gradul de awareness al brandului tău?
  • Cine este publicul tău țintă? Îi place să vizioneze videoclipuri? Sunt cumpărători online? 

Acum că ți-ai făcut o idee despre reclamele pe Instagram, următorul pas este să începi să le creezi. Câteva sfaturi de care să ții cont:

  • 98,8 dintre utilizatori accesează rețelele sociale de pe dispozitivul mobil, deci concepe reclama pentru a fi vizualizată pe mobil.
  • filmează pe verticală (9 x 16)
  • minimizează cantitatea de text din anunțuri
  • alege dimensiuni mari ale fontului care sunt ușor de citit
  • păstrează videoclipurile scurte

Spor la conversii!