Pentru a determina conținutul de tip Reels, Instagram a adăugat o nouă opțiune de căutare bazată pe clipurile muzicale: Audio
Actualizarea vine la puțin timp după ce spuneam că Instagram pare să se asemene tot mai tare cu TikTok. Cu aproximativ o lună în urmă, Adam Mosseri – Head of Instagram, anunța pe Twitter obiectivul de a prioritiza în newsfeed-ul utilizatorilor Instagram videoclipurile pe tot ecranul 9:16.
Cum funcționează „Audio” search?
După cum vei vedea în aplicație, opțiunea se numește „Audio”. Ea scoate în edivență diversele piese disponibile pentru a fi utilizate în cadrul aplicației. Odată ce selectezi o anumită piesă, vei vedea o afișare asemănătoare TikTok a tuturor Reels-urilor care au folosit aceeași melodie.
După selectarea melodiei, o poți salva și o poți folosi în următoarele Reels-uri pe care le creezi.
În încercarea sa de a împiedica creșterea concurenței (a se citi TikTok), era de așteptat ca aplicația să se alinieze tendințelor.
Toate actualizările rețelelor sociale și noile instrumente introduse devin tot mai asemănătoare între ele în fiecare zi. Iar, pe măsură ce TikTok continuă să atragă și mai mulți utilizatori, acesta își crește influența în special în rând publicului mai tânăr. Citește mai multe despre Gen.Z și tacticile de marketing pe care le poți implementa pentru aceasta.
Ce părere ai? Va contribui Audio search la determinarea utilizatorilor în crearea Reels-urilor?
_____
Sursă foto cover: Natanaelginting, Freepik.com