Unele branduri sunt destul de limitate atunci când vor să facă ceva pe Instagram. Dincolo de nişte hashtag-uri, concursuri cu premii pentru cele mai like-uite fotografii sau pur şi simplu postări pe Instagram nu se vede nimic interesant. De cele mai multe ori ai nevoie de acel strop de creativitate combinat cu puţină ingeniozitate dar mai ales să cunoşti piaţa, comunitate şi să înţelegi cum funcţionează această reţea.
Dar uite că un club din Cluj-Napoca a înţeles cum se poate juca cu această reţea de socializare şi chiar au lansat o seară de InstaSIN party by #digitalsinners @SIN Club. Ce înseamnă asta? Din 30 în 30 de minute vor premia cele mai bune poze care au fost uploadate la aceea petrecere sub hashtag-ul #digitalsinners iar marele premiu este o tabletă. Partea interesantă e că fotografiile vor apărea pe monitoarele clubului şi asta cu siguranţă va fi o bucurie pentru participant.
Desigur, nu e o chestie de nivelul celor de la Mercedes-Benz sau Lexus dar mi se pare interesantă această abordare simplă şi care vrea să atragă comunitatea clubului pe Instagram.
Aş fi foarte curios de un case study şi câte fotografii s-au uploadat pe hashtag-ul #digitalsinners. Ba mai mult, aş vrea să ştiu după evenimentul de sâmbătă seara dacă tot acest proiect a avut o anumită relevanţă pentru brand sau nu.
Pentru mai multe detalii puteţi accesa evenimentul de pe Facebook sau să urmăriţi activitatea clubului pe Instagram.