Viitorul comerţului: Personal shopping via Instagram?

Viitorul comerţului: Personal shopping via Instagram?



Câţi dintre voi ştiţi ce înseamnă ootd? Sau hai să o luăm altfel, câţi dintre voi ştiţi ce înseamnă hashtag-ul #ootd? Este hashtag-ul care a adunat până acum peste 24 de milioane de fotografii sub aceeaşi idee – Outfit Of The Day! (şi conform Statigr.am cu siguranţă va trece la 25 de milioane)

Pornind de la acest hashtag o companie şi-a pus următoarea întrebare:

“We looked at [those figures] and asked as a retailer how do we be a part of that?” via Will Young, director of Zappos Labs

Şi astfel au ajuns să lanseze proiectul NEXT OOTD


Instagrammerii sunt invitaţi să posteze un selfie împreună cu hashtag-ul #nextootd. Iar cei de la Zappos le vor recomanda outfitul pe care să-l încerce. Cum se va întâmpla acest lucru? O persoană de la Zappos va analiza contul de Instagram al utilizatorului şi în funcţie de fotografiile acestuia îi va oferi o recomandare. În momentul de faţă întregul proces este manual şi o singură persoană se ocupă de această recomandare.

Dacă ar fi să privim la nivel global nu putem spune că e un proiect gigantic în care s-au investit sute de mii de euro şi care va revoluţiona anatomia comerţului. Dar poate fi o rampă de lansare a unui alt tip de customer service.

E încă o altă idee care arată cum poate fi folosit Instagram, dincolo de like-uri şi hashtag-uri inutile pentru un cadou de câţiva zeci de euro!

Sunt curios care va fi primul brand din România care va folosi Instagram ca şi customer service.

Zappos.com a fost fondat în 1999 cu ideea de a deveni principala destinaţie pentru incaltaminte online. Fiind recunoscuţi pentru interesul pe care-l investesc în customer service până astăzi au reuşit să-şi diversifice oferta comercializând genţi, îmbrăcăminte, electronice etc.

Comments are closed.