Știri din online | August: între conținut de scurtă durată și siguranță

Știri din online | August: între conținut de scurtă durată și siguranță



Dacă ar fi un cuvânt care să descrie această vară în materie de știri din online, acesta ar fi diversificat. Pentru că exact așa a fost lumea virtuală în care noutățile apăreau parcă peste noapte. Au discpărut funcții, dar au apărut altele noi.

Dacă în luna iulie am vorbit despre acțiunile rețelelor sociale de a recompensa activitatea creatorilor de conținut, luna august a fost despre noi funcții introduse, despre mesaje care dispar odată ce sunt vizualizate și multe tale.

Noutățile aduse de luna august în materie de digital 

Noutăți aduse de Facebook

Facebook testează funcția Reels în US care urmează să le permită utilizatorilor să creeze și să partajeze conținut video de scurtă durată. 

Pentru cei pasionați de influencer marketing, avem vești bune. IAB, împreună cu 2Performant, anunță lansarea Programului de Certificare în Influencer Marketing în România. 

În același timp, Facebook a anunțat un parteneriat alături de Coursera. Cursurile online vor cuprinde certificări axate pe Marketing Analytics și Software Development.

Noutăți aduse de Instagram

Instagram a eliminat funcția „Swipe up” din stories la care aveau acces doar utilizatorii cu peste 10.000 de urmăritori. Aceasta urmează să fie înlocuită cu un sticker de swipe up. 

Pentru a încuraja conținutul video de scurtă durată, Instagram introduce o nouă opțiune de căutare „Audio Tab”. Ea scoate în edivență diversele piese disponibile pentru a fi utilizate în cadrul aplicației. Odată ce selectezi o anumită piesă, vei vedea o afișare asemănătoare TikTok a tuturor Reels-urilor care au folosit aceeași melodie.

Instagram face eforturi considerabile pentru a-și proteja utilizatorii. Astfel, în conformitate cu viitoarele modificări de reglementare, cere tuturor utilizatorilor care nu și-au introdus data nașterii să facă acest lucru în aplicație.

Ate noutăți în luna august

TikTok vine din nou în sprijinul companiilor pentru a-și contura prezența în mediul digital. Rețeaua socială lansează ghidul Creative Solutions pentru campanii eficiente pe TikTok. 

Cu fluxul său nesfârșit de clipuri video care oferă divertisment pentru un număr tot mai mare de utilizatori, TikTok găzduiește primul său eveniment de prezentare „TikTok World”, pe 28 septembrie. Evenimentul va oferi o previzualizare a viitorului pentru TikTok.

Pe de altă parte, tot ca o încercare de a proteja conținutul distribuit, WhatsApp lansează funcția View Once.  Aceasta permite ca fotografiile și videoclipurile să dispară din chat odată ce au fost vizualizate. 

Știi și alte noutăți aduse de luna august care ar trebui menționate în această listă? Lasă-le în comentarii!

_____
Sursă foto: Dominika RoseclayPexels