„TikTok World” eveniment TikTok de prezentare pentru 28 septembrie

„TikTok World” eveniment TikTok de prezentare pentru 28 septembrie



Faptul că TikTok este platforma socială a momentului, cu fluxul său nesfârșit de clipuri video care oferă divertisment pentru un număr din ce în ce mai mare de utilizatori din întreaga lume, nu mai este un secret. Aplicația a devenit un adevărat concurent pentru Facebook și Instagram. 

Mai mult decât atât, marii jucători precum Instagram și Facebook încep să semene tot mai tare cu TikTok. Astea fiind spuse, ce urmează pentru platformă? 

Deci, ce urmează pentru platformă? Poate TikTok să continue să inoveze și să evolueze în conformitate cu așteptările utilizatorilor și să devină de fapt o competiție reală, semnificativă și continuă pentru jucătorii mari din industrie?

Rețeaua socială găzduiește primul său eveniment TikTok de prezentare „TikTok World” pe 28 septembrie. Evenimentul va oferi o previzualizare a viitorului pentru TikTok, deși detaliile despre orarul evenimentului nu sunt publicate încă. 

Ce urmează pentru TikTok

Probabil, la fel ca alte evenimente, urmează să țină o prezentare generală a diferitelor proiecte și informații despre ceea ce urmează să aducă pe piață. Probabil, rețeaua socială va oferi instrumente de comerț electronic și alte opțiuni care vor ajuta brandurile să crească. 

Anunțul evenimentului vine la scurt timp de la lansarea ghidului Creative Solutions care cuprinde sfaturi despre abordări creative, detalii despre frecvența postărilor, instrumente relevante și șabloane și multe altele.

TikTok lucrează, de asemenea, la un nou instrument AR Effect Studio, care ar permite creatorilor să-și construiască propriile efecte AR, care ar putea face parte, de asemenea, din evenimentul TikTok World.  

Vrei să intri pe TikTok și să ai succes acolo? Ține cont de aceste 7 sfaturi:

  • Creează-ți un calendar editorial cu anumite rubrici care să te individualizeze
  • Alege-ți nișa
  • Creează interacțiune cu cei care sunt pe TikTok
  • Urmărește creatori de conținut relevanți pentru nișa ta
  • Publică constant videouri pe platformă
  • Participă la challenge-uri
  • Folosește hashtag-uri (max. 5 pe postare)

Iar dacă reprezinți o afacere mică, ține cont de acest ghid de utilizare TikTok

Este interesant de observat faptul că aplicația are în vedere tendințele actuale și este interesată de evoluție. Ce părere ai, poate TikTok să continue să inoveze și să evolueze în conformitate cu așteptările utilizatorilor? Te vom ține la curent cu concluziile aflate la TikTok Wrold – eveniment TikTok de prezentare.