Lenjeria Uniconf lansează campania #duminicainpijama

Lenjeria Uniconf lansează campania #duminicainpijama



Campania #duminicainpijama este lansată de către Uniconf Lenjerie, care a pornit la drum acum 20 ani, cu filosofia că lenjeria intimă înseamnă și atingere, dincolo de lucrurile care țin de aspectul modern al imbrăcămintei.

De câțiva ani, Uniconf au început să producă și pijamale, iar din dorința de a se apropia de tineri, s-a născut campania #duminicainpijama, care vrea să arate că pijamalele te pot însoți cu succes nu doar într-o zi de duminică în care n-ai chef să ieși din casă, ci și-n orice seară în care vrei să lenevești la un serial sau citind o carte.

FB cover

Provocarea campaniei constă într-un concurs pe Instagram, unde participanții sunt invitați să surprindă relaxarea de weekend, prin postarea unor selfie-uri, unde sunt îmbrăcați cu cea mai confortabilă pijama pe care o au.

Practic, tot ce trebuie să facă participanții e sa posteze pe contul lor de Instagram un selfie îmbrăcați în pijama, iar postarea să fie însoțită de hashtag-ul #duminicainpijama. Nu e necesar să fie duminică atunci cand postezi imaginea, important e să surprinzi atmosfera de relaxare.

Cei de la Uniconf Lenjerie permit mai multe intrări în concurs ale aceleiași persoane, asta însemnând că tu poți posta câte selfie-uri în pijama vrei, iar atâta timp cât sunt insoțite de hashtag-ul #duminicainpijama, ele vor fi jurizate individual.

Concursul se desfășoară în perioada 15-29 octombrie și va fi jurizat de către echipa Uniconf Lenjerie și endorserii campaniei – bloggerii Sandra Bendre, Andreea Balaban și Instagrammerii Alex Damian, Alexandra Bucur, Laura Ludușan și Alisa Anton.

Juriul va alege la finalul concursului 10 finaliști, pe baza creativității selfie-ului, iar dintre cei 10 finaliști, va fi ales cu ajutorul Random.Org câștigătorul premiului pus în joc.

Câștigătorul va fi anunțat pe pagina de Facebook și contul de Instagram ale Uniconf Lenjerie.

Vezi regulamentul complet aici

Premiu

Câștigătorul ales dintre cei 10 finaliști va primi un aparat foto Nikon Coolpix L340, iar toți cei 10 finaliști vor fi promovați într-un articol de blog pe site-ul www.uniconflenjerie.ro și pe contul oficial de Instagram al brand-ului.