Vor include brandurile şi Instagram pentru Super Bowl 2014?

Vor include brandurile şi Instagram pentru Super Bowl 2014?



Din momentul ce s-au anunţat primele branduri care vor participa la Super Bowl 2014 nu cred că e prea devreme să vorbim despre acest subiect.

Dacă îmi aduc bine aminte anul acesta majoritatea brandurilor şi-au comunicat diferite conturi de social media prin intermediul spoturilor care au rulat în timpul Super Bowl-ului.

  • Menţiuni Twitter: 24
  • Menţiuni Facebook: 6
  • Menţiuni Google+: 0
  • Menţiuni Instagram: 1
  • Menţiuni Youtube: 1

Pentru anul viitor presimt că lucrurile vor sta puţin diferit când vine vorba de meţiunea conturilor de social media. Twitter va pierde teren faţă de Instagram iar lupta supremaţiei se va da între Facebook şi Youtube.

De ce cred că brandurile vor include şi Instagram în spoturile Super Bowl?

1. Pentru că Instagram şi-a croit un drum frumos către succes în 2013

Anul 2013 a fost un an de succes pentru Instagram. Update-urile făcute de către aplicaţia de photo sharing i-au adus un plus de valoare faţă de competitori. Începând de la Feed-ul pe web, Photo Tag, Video şi terminând până acum cu accesibilitatea aplicaţiei şi de pe Windows Phone. Toţi aceşti paşi aduceau un alt val de utilizatori iar împreună cu ei dorinţa brandurilor de a acapara şi această zonă. Şi cu toate astea mă-ntreb: oare ce vor dori să comunice în 12 decembrie?

2. Instagram Ads nu va face diferenţa dar va aduce un plus imaginii brandului

Chiar dacă anul acesta au început să introducă şi ad-urile într-un mod cât mai subtil cu siguranţă Instagram va oferi şi acest serviciu brandurilor care vor dori să implementeze şi comunicarea pe Instagram în strategia lor pe perioada Super Bowl 2014. Dar nu cred că investiţia într-un ad pe Instagram va face diferenţa la sfârşitul campaniei însă le va oferi un plus imaginii brandului. Chiar dacă reacţiile utilizatorilor este una negativă, depinde de brand cum va administra această situaţie “mai sensibiliă”.

 

3. Următorul moment Oreo va fi pe Instagram

Dacă anul acesta Oreo a reuşit să înscrie un punctaj maxim prin live advertising-ul făcut pe Twitter atunci eu zic ca anul viitor să ne aşteptăm la o explozie de creativitate din partea agenţiilor pe Instagram. De ce? Pentru că majoritatea brandurilor înscrise pe listă comunică foarte bine pe Instagram şi cu o strategie bine pusă la punct Instagram va detrona live advertisingul de anul acesta făcut pe Twitter. Iar pentru Super Bowl 2014 imaginile vor bate cuvintele.

Voi ce credeţi? Cât de mult va conta Instagram pentru brandurile înscrise în Super Bowl 2014?