12 statistici WhatsApp pe care orice om de marketing trebuie să le cunoască în 2022

12 statistici WhatsApp pe care orice om de marketing trebuie să le cunoască în 2022



WhatsApp este un instrument important de comunicare foarte popular, lansat în anul 2009. Astăzi, aplicația le permite utilizatorilor să trimită și să primească diferite tipuri de mesaje, inclusiv audio, text, video, imagini, documente etc. 

Indiferent dacă folosești WhatsApp pentru business sau doar pentru a comunica cu prietenii, specialiștii în marketing i-au găsit utilități uriașe, pe care te inivăm să le descoperi în rândurile de mai jos.

1. Numărul de utilizatori

Una dintre cele mai importante date legate de WhatsApp este numărul de utilizatori pe care aplicația a reușit să-i strângă. Peste 2 miliarde de oameni folosesc lunar aplicația pentru comunicare.

2. 45,8% dintre utilizatorii WhatsApp se identifică ca fiind femei

Printre utilizatorii de internet cu vârsta cuprinsă între 16 și 64 de ani, WhatsApp domnește suprem, depășind Insta’ și Facebook, și devenind astfel cea mai populară rețea de socializare.  

3. Numărul de utilizatori este în creștere

Utilizatorii activi zilnic (DAU) au crescut cu 4% din ianuarie 2021. La polul opus, aplicația Telegram, de exemplu, a raportat o pierdere de peste 60% în aceeași perioadă de timp.

4. Care sunt previziunile 

Până în 2025, numărul de persoane care folosesc WhatsApp este așteptat să crească la peste 3,5 miliarde de utilizatori.

5. Numărul de descărcări

În ultimul trimestru al anului 2021, WhatsApp a ocupat al șaptelea loc în lista aplicațiilor descărcate în America. Peste 47 de milioane de persoane au descărcat aplicația. 

Știi cine a fost pe locul întâi în clasament? TikTok. 🙂 Iar pe locul al doilea a fost Instagram, urmat de Snapchat.

6. Cea mai populară aplicație de mesagerie

Este titlu pe care-l deține WhatsApp când vine vorba de aplicațiile de mesagerie din lume. Lunar, are cu 700 de milioane de utilizatori mai mulți decât Facebook Messenger.

Mai exact, peste 100 de miliarde de mesaje text sunt trimise zilnic pe WhatsApp.

7. Apeluri: video și audio

În fiecare zi, peste 2 miliarde de minute sunt investite în apeluri audio și video.

8. Media lunară

Pentru că tot spuneam de mesaje și apeluri, în medie, utilizatorii aplicației petrec 18,6 ore pe lună pe WhatsApp.

9. Țările cu cei mai mulți utilizatori

Conform raportului de mai joc, utilizatorii din Indonezia petrec cel mai mult timp pe WhatsApp (31,4 ore pe lună).

10. 1,5% dintre utilizatori sunt unici

La un scurt calcul, obținem informația că aproximativ 30 de milioane dintre utilizatori sunt unici. Adică, nu folosesc nicio altă platformă de socializare în afară de WhatsApp.

11. Aplicația web este puțin folosită

Unul dintre cele mai puțin vizitate site-uri ale rețelelor sociale este WhatsApp.com și are 34 miliarde de vizite. Un număr mic, dacă ținem cont de faptul că YouTube are 408 miliarde. 

Apropo, dacă vrei să afli mai multe detalii despre cum să folosești WhatsApp pentru un business, găsești informații folositoare aici.

12. Grupurile de WhatsApp

Un mare atu pe care îl oferă aplicația este legat de crearea unor grupuri de utilizatori (până la 256 de participanți). 

Grupurile au propria lor identitate: pot avea nume personalizate și o imagine de profil personalizată. Proprietarul grupului are capacitatea de a atribui roluri anumitor participanți, deși aceasta este o caracteristică relativ limitată. Astfel se creează comunitățile.

Dezavantajul grupurilor este evident: găsirea lor este dificilă, cu excepția cazului în care ești invitat de către alt membru al grupului să aderi. 

Ce părerea ai despre WhatsApp? Ar putea fi o platformă de socializare pe care s-o integrezi în tacticile de comunicare? 

______
Sursă poză de copertă: Rawpixel.com, Freepik.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.