Facebook testează stories generate de AI

Facebook testează stories generate de AI



Facebook continuă să exploreze modalități prin care să determine utilizatorii să folosească funcția Stories. De această dată, însă, se folosește de un nou proces automat de generare de povești care folosește inteligența artificială. Practic, prin intermediul AI de recunoaștere a imaginilor, aplicația creează Stories din conținutul pe care-l partajezi.

Sursă: socialmediatoday.com

După cum poți vedea în acest exemplu postat de Jacki Pitkow (și distribuit și de Matt Navarra ), unii utilizatori sunt acum solicitați să folosească o nouă funcție pe care Facebook o numește „Advanced stories”.

Facebook a venit și cu declarația oficială:

„Permiteți Facebook să vă sugereze povești de înaltă calitate, gata făcute, folosind date avansate foto și video, inclusiv calitatea imaginii, locația, prezența oamenilor sau animalelor.”

Cu alte cuvinte, noul proces va genera stories pe baza imaginilor pe care le-ai încărcat în aplicație creând astfel șabloane. Apoi, vei putea distribui aceste șabloane cu publicul tău. 

Util sau înfricoșător?

Poate că, în ceea ce privește paginile afacerilor, instrumentul este unul la îndemână. El poate ajuta la crearea de conținut în lot pentru a evidenția anumite produse. La fel și pentru utilizatorii obișnuiți care vor să creeze stories de la un eveniment important sau povești în jurul animalului de companie. 

De exemplu, dacă încarci o fotografie cu un prieten, AI ar putea recunoaște că este o fotografie cu o persoană și că prietenia voastră este importantă, astfel încât să genereze un story care să sublinieze acest lucru.

Este cert că atât Facebook, cât și Instagram au căutat să se alinieze mai bine cu schimbările comportamentale către Stories și mesageria privată. Datele proprii Meta arată că utilizatorii postează acum mult mai puțin conținut original în fluxul de știri decât au făcut-o în trecut. 

Oamenii încă consumă conținut în fluxul principal, recomandările avansate ale AI ale lui Meta contribuind la menținerea utilizatorilor să scroll-eze mai mult timp, dar Meta trebuie, de asemenea, să se asigure că oamenii continuă să obțină valoare reală din experiența lor în aplicație. Și pentru Facebook, asta vine din interacțiunea cu prietenii și familia lor.

Câteva concluzii

Anii de neliniște și diviziune pe platformele sociale i-au făcut pe oameni să fie din ce în ce mai atenți cu privire la distribuirea în public a vieții private. Iar asta face parte din motivul pentru care această activitate trece la DM-uri. 

Chiar și așa, stories rămân, de asemenea, un element captivant al rețelei. Natura temporară a formatului fiind probabil mai atractivă decât postarea în feed și păstrarea acestuia acolo pentru totdeauna (sau până când îl ștergi).

Așadar, Meta lucrează pentru a construi mai multe instrumente care să se alinieze la acest lucru, în timp ce noile sale instrumente DM, cum ar fi Channels și Notes pe IG, se potrivesc și ele cu noua direcție.

Pe de altă parte, funcția de stories generate de AI a generat și îngrijorări cu privire la protecția datelor și confidențialitatea utilizatorilor. Facebook a declarat că respectă confidențialitatea utilizatorilor și va solicita permisiunea acestora înainte de a utiliza fotografiile sau clipurile video pentru a genera stories.

În general, introducerea funcției de stories generate de AI reprezintă o schimbare interesantă și poate aduce noi posibilități de utilizare a funcției Stories pentru utilizatorii Facebook. Rămâne de văzut cum va fi primită această funcție de către utilizatori și cât de mult va fi utilizată în viitorul apropiat. 

Ție cum ți se pare noua funcționalitate? Ai experimentat-o?

_____
Sursă poză de copertă: Freepik.com