Noutăți în cadrul evenimentului TikTok World

Noutăți în cadrul evenimentului TikTok World



Cu câteva zile în urmă, TikTok a organizat primul său eveniment dedicat sferei business, unde a împărtășit o gamă noi de instrumente și opțiuni menite să ajute brandurile să profite de platformă.

Iată care au fost cele mai importante subiecte discutate în cadrul evenimentului TikTok World:

1. Parteneriate cu influenceri și creatori de conținut

TikTok urmează să-și actualizeze Marketplace-ul. Actualizarea va permite brandurilor să-și găsească creatori de conținut și influenceri disponibili să colaboreze și să le promoveze afacerea. 

„TikTok Creator Marketplace oferă instrumente de descoperire pentru a se potrivi afacerilor cu o gamă variată de creatori pentru fiecare campanie, voce și buget. Ca brand, poți filtra creatorii în funcție de tipul de conținut pe care îl postează, unde se află, de vizionările lor medii și multe altele. ”

2. Campanii de aplicații deschise

Un element de noutate este ceea ce TikTok numește „Campanii de aplicații deschise”. Acesta va permite brandurilor să-și listeze campaniile, iar creatorii de conținut interesați pot aplica direct.  

Ești în căutare de creatori de conținut pentru TikTok? Găsește-i aici pe cei mai potriviți pentru audiența ta. 

3. O mână de ajutor pentru oamenii din publicitate

TikTok oferă o mână de ajutor oamenilor din publicitate pentru a-i sprijini să înțeleagă mai bine ce funcționează pe platformă. Prin intermediul Centrului creativ, branurile și oamenii din marcom vor putea explora o prezentare a anunțurilor cu cele mai bune performanțe, pot vizualiza detalii despre ultimele tendințe ale platformei și pot căuta în biblioteca audio TikTok pentru a le inspira procesul creativ.

4. Introduce un instrument nou de editare video în cadrul evenimentului TikTok world

Pe lângă tool-urile gratuite de editare video pe care le știam deja, în cadrul evenimentului TikTok World s-a lansat un nou tool. Scopul lui este de a ajuta la procesul de creare, fapt confirmat și din colaborarea cu Vimeo Create. Prin această colaborare se oferă noi șabloane video și instrumente pentru conținut.

Apropo, dacă vrei să înveți cum să creezi video de calitate, îți recomandăm să citești acest articol.

5. eCommerce-ul continuă să crească

Instrumentele de cumpărături făcute direct din aplicație continuă să evolueze. TikTok anunță parteneriate noi cu Shopify, Square, Ecwid și PrestaShop. 

„Comercianții TikTok Shopping pot alege să afișeze un link către unul sau mai multe produse din catalogul lor în orice videoclipuri care conțin acele produse. Utilizatorii care văd videoclipul vor putea explora cu ușurință produsele prezentate fără a părăsi aplicația.”

O mulțime de schimbări urmează să apară la TikTok, mai ales pentru că platforma tocmai ce și-a depășit obiectivul de utilizatori. Obiectivul cheie rămâne, pe de-o parte, comerțul electronic și, pe de altă parte, câștigurile financiare ale creatorilor de conținut. 

_____
Sursă poză de copertă: Myriammira, Freepik.com