Şi la tine despre selfie-ul de la Oscar? Oooo nu….de ce?
Poate că e întrebarea care te va îndemna să-nchizi articolul acesta şi să mergi mai departe pentru că au mai scris şi alţii despre acest subiect şi e overrated, dar hai să privim lucrurile puţin diferit:
Toată lumea ştie că Ellen a postat această fotografie pe Twitter şi a ajuns deja la 2,5m de RT şi peste 1,1m de Favorites.
If only Bradley’s arm was longer. Best photo ever. #oscars pic.twitter.com/C9U5NOtGap
— Ellen DeGeneres (@TheEllenShow) March 3, 2014
Iar fotografia de pe Instagram a ajuns doar la aprox 1 milion de like-uri şi peste 24.000 de comentarii.
Şi poate vă-trebaţi: De ce a ales Ellen să posteze întâi fotografia pe Twitter şi mai apoi pe Instagram?
Pentru că Twitter oferă posibilitatea de viralizare (RT) iar Instagram nu are acest feature. Era şi normal să facă acest lucru pentru că doar like-urile pe Instagram nu ar fi ajutat-o. Desigur, a făcut un lucru bun că a postat şi pe contul ei de Instagram fotografia dar în afară de like-uri şi comentarii nu a primit nimic. Toată lumea vorbeşte despre postarea de pe Twitter şi nu de pe Instagram.
Chiar dacă @theellenshow a crecut în urmăritorii de pe Instagram (în ultimele 24h a strâns peste 300.000 de urmăritori) şi chiar dacă a generat un buzz extraordinar în rândul publicaţiilor trebuie să observăm următorul lucru:
Utilizatorul de internet continuă să scaneze pe Internet! Imaginile au şi vor avea un impact mai mare decât textele.
De aceea Instagram e cea mai utilizată platformă de photosharing pe mobile.
Şi mă-ntreb, dacă ar fi postat doar un tweet fără nici o fotografie ar mai fi avut aceeaşi viralitate? Nu. De ce? Pentru că o imagine vorbeşte pe orice limbă. Sau dacă ar fi postat doar o fotografie fără nici un comentariu ar mai fi avut aceeaşi viralitate? Nu cred.
Concluzie:
Photo + Text = LOVE.