Strongbow și-a făcut public contul de pe Instagram prin intermediul unui quest interactiv foarte interesant. Timp de 4 săptămâni urmăritorii sunt purtați într-o aventură urbană care are ca scop descoperirea domnului CapDeMăr.
Campanie informativă și funny. Cum?
Mr. Applehead în fapt poartă instagramiștii prin toate etapele de realizare a cidrului: de la descoperirea soiurilor de mere la cultivarea și culegerea acestora, trecând prin dezvăluirea secretelor procesului de obţinere a cidrului.
Vizual, quest-ul interactiv este realizat cu ajutorul lui Saddo, ilustrator și muralist român, care a realizat special pentru campanie o serie de ilustrații care reprezintă în detaliu procesul de fabricație al cidrului. Muncă multă și în spatele conturilor, fiind necesară o atenție sporită.
Curioșii mai au la dispoziție doar 2 zile pentru a-l găsi pe Mr. Applehead în ilustrațiile de pe https://instagram.com/Strongbow_ro/, concursul finalizându-se pe 13 decembrie. Toți participanții în aventura urbană vor trebui să îl descopere pe Mr. Applehead în fiecare ilustrație ce alcătuiește puzzle-ul final, moment în care vor fi îndrumați către următoarea etapă a procesului, respectiv a concursului.
Premiile Strongbow®?
Cidru Strongbow®, set de pahare Strongbow®, perechi de căști, longboard-uri, tricouri și rucsaci cu ilustrație semnată Saddo și personalizate de Asphalt Freaks și un aparat foto Mirrorless OMD Olympus E-M10, oferite prin tragere la sorți la finalul campaniei.
Am parcurs și noi drumul merelor și-am ajuns aici: