TikTok crește performanța Ads. cu „Smart Performance Campaign”

TikTok crește performanța Ads. cu „Smart Performance Campaign”



TikTok caută mereu să le fie aproape oamenilor din advertising și să-i ajute să-și maximizeze rezultatele. Cea mai nouă actualizare a aplicației este oferirea unui proces de crearea Ads automatizat, numit „Smart Performance Campaigns”. Cu alte cuvinte, îți pui încrederea deplină în sistemele de învățare automată ale aplicației pentru targetarea și optimizarea Ad-urilor. 

Iată care este poziția oficială a TikTok:

„Smart Performance Campaign este prima noastră soluție de automatizare cap-coadă, care valorifică învățarea automată pentru a optimiza performanța și obiectivele de marketing. Pentru a ajunge la oamenii potriviți și a maximiza rezultatele, Smart Performance Campaign este concepută pentru a derula campanii de performanță la scară, reducând în același timp numărul de pași manuali pentru a obține rezultate.”

Apropo, dacă vrei să vezi cum să faci campanii eficiente pe TikTok, ai aici un articol care să te ajute. 

Nevoia unei astfel de automatizări

Odată ce procesele de învățare automată și AI devin tot mai inteligente, tot mai multe platforme oferă soluții automatizate. Noua opțiune de a face reclame oferită de TikTok își propune tocmai asta: simplificarea procesului cât mai mult posibil. Încet, dar sigur, se va ajunge într-un final la un proces „completely hands off”.

Prin valorificarea învățării automate, folosirea Smart Performance Campaign este la fel de simplă precum pare. Pentru a începe să-l folosești, tot ce ai nevoie este un obiectiv de marketing, stabilirea unui buget, țară și vizualurile creative.” 

Cu toate că există o doză de scepticism a oamenilor de marketing când vine vorba să se lase pe mâna unui proces automatizat cum este cel descris mai sus, trebuie să recunoaștem că sistemele de învățare automată și de colectare a datelor devin tot mai inteligente. Din acest motiv, pentru a îmbunătăți performanțele unei reclame, se recomandă încredere totală în automatizări. 

Pe de altă parte, automatizările care ajută să faci campanii inteligente sunt utile și utilizatorilor noi pe TikTok. Sau chiar și pentru cei care nu au resurse de gestionare a campaniilor. 

Care sunt rezultatele generate până în prezent

Dacă vrei să vezi ce rezultate concrete îți poate aduce Smart Performance Campaign, trebuie să experimentezi opțiunea chiar tu. Însă, viitorul pare promitățor, deoarece campaniile care au apelat deja la promovare folosind automatizarea au obținut rezultate frumoase.

Unul dintre early adopters, Bolt, a participat la testarea Smart Performance Campaign pentru a vedea ce rezultate poate obține în stimularea achizițiilor de noi călătorii în Africa de Sud. Bolt a derulat o campanie de testare A/B de 14 zile cu Smart Performance Campaign. Aceasta a redus suma CPA cu 27% și a generat cu 40% mai multe acțiuni de cumpărare. Pentru a continua succesul, Bolt a lansat Smart Performance Campaign pe piețe suplimentare, inclusiv Marea Britanie, Spania, Suedia, România și Portugalia.

Ce zici, merită măcar să încerci opțiunea? Deși nu este încă disponibilă pentru toate brandurile, TikTok Smart Performance Campaign va fi disponibil la nivel global la sfârșitul acestei luni. Așadar, mai ai un pic de timp să-ți pregătești elementele creative ale campaniei ale reclamei, iar la momentul în care opțiunea va fi disponibilă, s-o testezi și să împărtășești cu noi rezultatele pe care le-ai obținut.